lunes, 6 de octubre de 2008

Primeira foto


Pois weno esta e a primeira vez que poño algo neste blog e a verda e que non teño moitas ganas...deixo esta foto porque me encanta.
Faiseme rarisimo non escribir de mala maneira (a maneira que nos fai escribir mal no instituto e que proboca a nosa mala ortografía)
Aquí queda un enlace para que escoitedes esta canción que tanto me gusta xD
...Quien dijo amigos dijo amor...

¿Veña ahí vos queda que xa escribin bastante non?..
Deixade moitos comentarios, ¿si?

Saludos

JuÙ

2 comentarios:

cRiS dijo...

HoLaaa!!! Ya me dirás como pusiste asi tu blog que tienes que ver el mio como está, te quedo wapisimo! Pa que veas que me paso, 1 BeSo!

Pascual Vidal González dijo...

Pois é ben certo que escribindo deste xeito se cometen faltas de ortografía, porque tes algunha que outra na mensaxe. ;)

Agora que xa sabes como se fai, deberías poñer o enlace a youtube como se debe.